تبلیغات اینستاگرامی چگونه میتواند به رشد کسب و کار مادر فضای مجازی کمک کند؟
تبلیغات در اینستاگرام برای اهداف تجاری و برندسازی بسیار دارای اهمیت است . بر اساس آمار , تعداد کاربران ایرانی اینستاگرام بالغ بر 25 میلیون می باشد , طبق آمار کافه بازار 23 میلیون نصب فعال در این اپ مارکت انجام شده است . اینستاگرام با این موضوع که یک رسانه تصویری است بیشتر مورد توجه قرار گرفته است .
تبلیغات در اینستا از این جهت دارای اهمیت می باشد که شما قادرید تا تصویر و ویدئو محصولات و خدمات خود را به اشتراک بگذارید و حتی بااستفاده از قابلیت تگ قیمت , کاربران را به سمت وب سایت و فروشگاه اینترنتی خود هدایت کنید .
بعد از ایجاد صفحه در اینستاگرام , باید بدانیم که چطور از آن به نفع کسب و کارمان استفاده کنیم . برخی از مزایای تبلیغات اینستاگرامی را به شما توضیح می دهیم :
بهبود تاثیر بصری بر مخاطبین:
برای این منظور ما باید تصاویر و ویدئوهای باکیفیت تهیه کرده و انتشار دهیم , تصاویر و ویدئو ها باید به نحوی باشد که گویای محصولات و خدمات ما باشند .
برندسازی :
اینستاگرام تاثیر به سزایی در برند سازی شما دارد , شما می توانید از طریق اینستاگرام در افزایش آگاهی برند خود در ذهن مخاطبین استفاده کنید .
افزایش تعاملات :
شما از طریق تبلیغات در اینستاگرام می توانید تعاملات خود را با مخاطبین هدف خود افزایش دهید و آنها را به سمت خرید و انتخاب محصولات و خدمات خود هدایت کنید . افزایش فالوورهای شما باعث افزایش فروش و اعتبار برند شما خواهد شد .
بازاریابی هدفمند :
شما از طریق بازاریابی در اینستاگرام می توانید مخاطبین هدف خود را بر اساس سلیقه و مکان انتخاب کنید , از طریق بازاریابی هدفمند شما می توانید محصولات و خدمات خود را به آسانی به مخاطبین خود معرفی کنید .
برگزاری مسابقه / جشنواره / قرعه کشی :
برگزاری مسابقات و اهدای جایزه برای اکثر افراد جذاب است , شما از طریق اینستاگرام می توانید کاربران خود را درگیر برند خود کرده و اطلاعات آنها را جمع آوری کنید و از آنها به عنوان لیدفروش استفاده کنید .
در ادامه پست ها همراه ما باشید...