تبلیغات اینستاگرام

آژانس دیجیتال برندینگ لئورایز

تبلیغات اینستاگرام

آژانس دیجیتال برندینگ لئورایز

تبلیغات در اینستاگرام برای اهداف تجاری و برندسازی بسیار دارای اهمیت است . بر اساس آمار , تعداد کاربران ایرانی اینستاگرام بالغ بر 25 میلیون می باشد , طبق آمار کافه بازار 23 میلیون نصب فعال در این اپ مارکت انجام شده است . اینستاگرام با این موضوع که یک رسانه تصویری است بیشتر مورد توجه قرار گرفته است .

 

تبلیغات در اینستا از این جهت دارای اهمیت می باشد که شما قادرید تا تصویر و ویدئو محصولات و خدمات خود را به اشتراک بگذارید و حتی بااستفاده از قابلیت تگ قیمت , کاربران را به سمت وب سایت و فروشگاه اینترنتی خود هدایت کنید .

 

بعد از ایجاد صفحه در اینستاگرام , باید بدانیم که چطور از آن به نفع کسب و کارمان استفاده کنیم . برخی از مزایای تبلیغات اینستاگرامی را به شما توضیح می دهیم :

بهبود تاثیر بصری بر مخاطبین:

برای این منظور ما باید تصاویر و ویدئوهای باکیفیت تهیه کرده و انتشار دهیم , تصاویر و ویدئو ها باید به نحوی باشد که گویای محصولات و خدمات ما باشند .

برندسازی :

اینستاگرام تاثیر به سزایی در برند سازی شما دارد , شما می توانید از طریق اینستاگرام در افزایش آگاهی برند خود در ذهن مخاطبین استفاده کنید .

افزایش تعاملات :

شما از طریق تبلیغات در اینستاگرام می توانید تعاملات خود را با مخاطبین هدف خود افزایش دهید و آنها را به سمت خرید و انتخاب محصولات و خدمات خود هدایت کنید . افزایش فالوورهای شما باعث افزایش فروش و اعتبار برند شما خواهد شد .

بازاریابی هدفمند :

شما از طریق بازاریابی در اینستاگرام می توانید مخاطبین هدف خود را بر اساس سلیقه و مکان انتخاب کنید , از طریق بازاریابی هدفمند شما می توانید محصولات و خدمات خود را به آسانی به مخاطبین خود معرفی کنید .

برگزاری مسابقه / جشنواره / قرعه کشی :

برگزاری مسابقات و اهدای جایزه برای اکثر افراد جذاب است , شما از طریق اینستاگرام می توانید کاربران خود را درگیر برند خود کرده و اطلاعات آنها را جمع آوری کنید و از آنها به عنوان لیدفروش استفاده کنید .

 

 

در ادامه پست ها همراه ما باشید...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی