تبلیغات اینستاگرام

آژانس دیجیتال برندینگ لئورایز

تبلیغات اینستاگرام

آژانس دیجیتال برندینگ لئورایز

  • سلام به دوستان عزیزم امیدواریم با مطالعه این مطلب تاثیری که تبلیغات اینستاگرام می‌تواند بر کسب و کار شما داشته باشد را کشف کنید.

 تبلیغات اینستاگرامی یکی از روش های دیجیتالی است که از آن می‌توانید برای برندسازی استفاده کنید. احتمالا شما هم تبلیغات شرکت های مطرح ایرانی را در اینستاگرام دیده اید. اما چگونه می‌توا تبلیغ کرد؟

با ما همراه باشید.

اگر شما صاحب یک شغل اینترنتی هستید، پس حتما به تبلیغ در اینستاگرام فکر کرده‌اید.

این روزها بزرگترین رسانه برای نشان دادن محصولات و تبلیغات است. اگر به تاثیر معجزه آسای این نوع تبلیغ اعتقاد ندارید، بگذارید به شما خبر بدهم در همین لحظه که دست روی دست گذاشته‌اید، آدمها دارند در این فضا پول پارو می‌کنند. پس به این ایمان بیاورید و آن را شروع کنید

در حال حاضر بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد. اینستاگرام پس از فیسبوک دومین شبکه اجتماعی محبوب جهان است

و توانسته است در سال‌های گذشته با سرعت بالایی رشد کند. امروزه برای اکثر شرکت‌ها بسیار ضروری است.

تبلیغات اینستاگرام یکی از روش های بصری است. روش‌های متعددی برای ایجاد کمپین‌های اینستاگرامی وجود دارد که ما در پاراگراف‌های بعدی در مورد برخی از آنها عمیق‌تر بحث می‌کنیم.

برای راه‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام به یک حساب فیسبوک نیاز است از طریق Ads Manager اینستاگرام یا Power Editor فیسبوک مدیریت می‌شود.

به عنوان یک پلتفرمی که همواره در حال تغییر و بهبود است هر از چند گاهی قابلیت های جدیدی بروز می دهد که می تواند موقعیت های فروش فوق العاده ای برای شما به همراه بیاورد.

به طور مثال قابلیت استوری که به امکانات اینستاگرام اضافه شد. علاوه بر آن استفاده به موقع از امکانات جدید و بهره بردن از آن ها به شما این اجازه را می دهد که مخاطب خود را ساخته و محصول خود را به موقع معرفی کنید. محصول شما هر چه که باشد، این فضا بستری مناسب برای تبدیل خریداران احتمالی به فروش بیشتر است .......

 

 

در ادامه پست ها با ما همراه باشید   

 

                                                                                                                                                              

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی